ohmyblog

TOP STIL

2017-03-12

"Tvrtka Top Stil d.o.o. je osnovana 1989. godine i od početka je prisutna na tržištu frizerske i kozmetičke opreme, potrošnog materijala, profesionalnih preparata za kosu, aparature i namještaja.

U ponudi imamo samo probrane brandove koji predstavljaju ono najbolje što se može naći na svjetskom tržištu.
Top Stil redovito sudjeluje na svim sajmovima u Hrvatskoj koji imaju veze sa frizerskom i kozmetičkom opremom ili wellnessom. Stoga se radujemo susretu s vama na sajmovima.

U Top Stilu redovito organiziramo edukacije sa raznih područja vezanih za frizersku i kozmetičarsku struku. Smatramo to jednom od svojih najvažnijih djelatnosti.

Naša misija: Misija firme je da, prateći svjetske trendove i najnovija tehnološka dostignuća, ponudi kvalitetne proizvode najpoznatijih svjetskih brandova, uz cijene prihvatljive hrvatskom tržištu, savjete educiranog osoblja i dobar servis."

SLUŽBENA STRANICA:

Po prvi put smo se ostavrili suradnju s TOP STILOM. Od njih smo dobili nekoliko predivnih proizvoda odnosno preparata za kosu.

ULJE ZA KOSU- MOROCCANOIL TRETMAN

Za svilenkastu, zdravu, sjajnu kosu, punu života.  Moroccanoil tretman potpuno transformira kosu, jer ima formulu koja vraća izgubljene proteine za snagu, masne kiseline, omega-3 ulja, vitamine za sjaj i antioksidanse za zaštitu. Apsorbira se odmah i ispunjava oštećenja u kosi nastala od topline, oblikovanja i štetnih utjecaja iz okoliša. Od krhke i lomljive kosa se pretvara u snažnu i gipku. Od oštre i neposlušne u briljantno sjajnu, glatku i fleksibilnu, idealno polazište za jednostavno oblikovanje. 

Uporaba: Nanesite malu količinu na čistu kosu posušenu ručnikom, od sredine prema krajevima. Fenirajte kosu ili dopustite da se prirodno osuši. Moroccanoil tretman može se primijeniti na suhu kosu nakon feniranja kako bi se ukrotile neposlušne vlasi ili dodatno njegovali ispucali vrhovi. 

Prije bojanja, primijenite 2-5 pumpica ili više, ovisno o tipu kose, izravno na suhu kosu kako biste izjednačili poroznost i omogućili da se boja rasporedi ravnomjernije. Takođjer, bilo kojoj smjesi boje može se dodati jedan i pol čep (5 mililitara) za potpunu zaštitu, sjaj i maksimalnu apsorpciju boje.

Prvo da pohvalim ulje je predivnog mirisa. Također sviđa mi se što je to neka vrsta poput suhoga ulja koje se odmah upije. Naravno ulje kao ulje je masno ali samo prvih nekoliko minuta i onda postaje mekano. Doslovno mekano, kosa bude toliko mekana i sjajna kao da ste tek izašli od frizera i da na sebi imate novu osvježenu boju. Kao što već vas večina zna da sam plavuša što znači da se često farbam i to sa blanšom i jakim svijetlim bojama koje su dosta oštetila moju kosu. Zbog toga često isprobavam razne maske za kosu, ulja, i balzame i sa sigurnošću vam mogu reći da je ovo najbolje ulje do sada koje sam isprobala jer kao što sam već ranije napisala kosa bude doslovno mekana kada se na nju nanese ulje i izgleda kao da je tek izašla iz salona kako izgledom tako i prilikom dodirivan je kose.


SEA SALT SPRAY

label.m Sea Salt Spray za valovitu kosu kao da ste upravo došli sa plaže! • Stvara nosive razbarušene frizure sa mat završetkom • Sadrži ekskluzivan Gobal Seaweed Cocktail iz oceanskih dubina Ne sadrži: Sulfate.

Ovaj sprej zaista ima takav miris da podsjeća na sol,na mora i na ljeto. Preporučujem da kada operete kosu nanesete ovaj sprej kako bi kosa dobila predivan valoviti efekt i naravno kako bi sačuvala svoj volumen. Jako mi se sviđa također što su label.m proizvodi jako praktični i možete ih ponjeti uvijek sa sobom bez straha da će se možda u koferu/torbi rasuti jer to se neće dogoditi zbog njihova savršenog pakiranja. 


BLOW OUT SPRAY

label. Blow Out je savršen "accessory" za feniranje i za zaštitu i volumen • Ostavlja termalni film na vanjskom sloju kose • Štiti kosu od oštećivanja kod intenzivne izloženosti visokoj temperaturi • Lagano podiže kosu od korijena Ne sadrži: Sulfate, Natrij klorid.

Ovaj sprej sam koristila prije jednog snimanja, odnosno pri peglanju i kovrčanju kose sam ga nanjela kako mi se kosa ne bi oštetila ali kako bi dobila savšeni volumen. Također ima intenzivan i lijep miris koji mene iskreno malo podsjeća na kokos. Također jednako savršeno pakiranje.  


VOLUMEN MOUSSE

label.m Volume Mousse osigurava volumen od korijena do vrhova • Backstage favorit - brilijantan za podizanje kose od korijena Za tanke i srednje tipove kose Ne sadrži: Sulfate, Natrij klorid.

Radi se o klasičnoj pjeni za kosu koju sam prvo nanjela na ruku kako bi se tekućina pretvorila u pjenu i onda sam nanosila na svaki pramen koji sam htjela zakovrđati figarom. Naravno pjenu je savršeno koristiti i puno bolje od laka jer ne stvar efekt plastike koji dobijemo nanesemo li previše laka ili gela za kosu. Pjena mi je pomogla napraviti volumen ali i zadržati frizuru cijeli dan bez opuštanja kose.


FRIZURA

Klasične lokne napravljenje peglom i uz pomoć TOP STIL preparata za kosu.

1. Stavila sam BLOW OUT SPRAY kako bi svoju kosu zaštitila od isušivanje prilikom feniranja i kovrđanja kose peglom visoke temperature.

2.  Nanjela sam SEA SALT SPRAY kako bi moja kosa dobila još bolju valovitost i lijepši efekt.

3. Prije samo početka i uvijanje kose na pramen po pramen sam nanosila  VOLUMEN MOUSS pjenu za kosu kako bi moje kovrđe izdržale cijeli dan i kako bi dobila push-up efekt.

4. I za sam kraj sam stavila MOROCCANOIL TRETMAN od sredine kose prema vrhovima koji su najviše oštečeni pa ih treba posebno njegovati.

Nadam se da ćete i vi isporbati bar jedan od ovih proizvoda jer zbilja su odlični i preporučujem ih  i za svakodnevno korištenje ali i za posebne prigode.

Još jednom puno hvala TOP STIL-u i nadamo se nastavku suradnje.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti