ohmyblog

ORIFLAME The ONE Lip Sensation Matte Mousse tekući ruž za usne

2017-04-21

Drage dame zadnji sam vam put o tekućim matt ruževima pisala kada sam vam predstavljala svoju kolekciju Kylie lip kits ruževa. 

Danas vam predstavljam Oriflame tekući matt ruž koji me oduševio! Već sam vam pisla o Oriflame matt ruževima ali ovo je 1. Tekući i mogu vam reći da mi je još bolji od krutih. Meni su iskreno tekući ruževi najdraži i imam ih dosta.  

Radi se o posebno prozračnom tekućem ružu za usne glatkog i baršunastog završnog izgleda u 10 zadivljujućih nijansi za potpuno prekrivanje. Obogaćen umirujućim i hranjivim sastojcima za osjećaj hidratiziranosti! Zajamčeno privlači poglede!                                                             

Ruž koji sam isprobala  je u nijansi TOFFE CREAM i radi se o predivnoj nude prirodnoj nijansi. Jako mi se sviđa nijansa ruža jer je toliko neutralna i prirodna da je doslovno svaki dan možete nositi na faks,posao,školu ili u običan odlazak u trgovinu ali u kombinaciji sa za nijansu ili 2 tamnijom olovkom s kojom iscrtate usne savršen je za večernji izlazak tj imate 2u1 ruž i dnevni i noćni u jednom što je zbilja odlično. 

Što se tiče teksture potpuno se razlikuje od Kylie ruževa čija je tekstura potpuno tekuća te se postupno stvrdne i matira na usnama, tekstura i sama formula ruža je dosta gušća i puno se lakše nanosi i gotovo da je odmah matt čim ga nanesete.

Još nekoliko jako bitnih stvari koje bi trebali znati o ovom ružu:

1. 100% je matt.

2. Ne isušuje usne.

3. Lako se nanosi i skida.

4. Dugotrajan je.

5. 5 ml.

6. 89,00 kn

 Kao što sam napočetku napisala ruž dolazi u 10 predivnih nijansi.

1. Toffee Cream - 31944

2. Satin Rose - 31945

3. Plush Peach - 31948

4. Red Velvet - 31947

5. Raspberry Cloud - 31950

6. Coral Dream - 31946

7. Pink Velour - 31949

8. Rouge Suede - 31951

9. Soft Mulberry - 32256

10. Boysenberry - 32257

Ako želite i vi naručiti jedan od ovih ruževa ili bilo što iz kataloga javite se našoj suradnici Kristini koja je uvijek tu za vas:

KATALOG ZA 4. MJESEC



Jeste li i vi isprobale jedan od ovih ruževa? Ako niste zbilja bi trebali jer ja sam zaista oduševljena. Još jednom hvala Kristini i cijelom Oriflame timu. :)

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti