ohmyblog

ORIFLAME BB CREAM- THE ONE SPF 30

2017-06-24

Drage dame pišem vam zadnji blog ovoga ljeta jer se tek vraćam sa mora u 10. mjesecu.

Danas ću vam predstaviti Oriflame BB kremu zaštitnog faktora 30

8 u 1 BB krema sa ZF 30 prekriva neujednačenu kožu i druge nesavršenosti te pruža besprijekoran izgled tena. Hidratantna formulacija obogaćuje kožu i čini je glatkom te osigurava postojanu hidrataciju za vaš svježi i mladenački izgled. 

Došlo nam je ljeto i svi izbjegavamo stavljati teške proizvode na kožu kao što je puder i za to je tu BB krema koja prekriva jednako kao puder ali je i dalje krema koja ne šteti koži , ne zatvara pore toliko kao što to puder radi te kožu čini mlađom.

Ja sam se odmah zaljubila u ovu BB kremu kada sam vidjela da je u tako svijetloj nijansi, što je jako rijedak slučaj.  Kao što već znate od prije plavuša sam i imam jako svijetal ten te mi gotovo niti jedan puder niti bb krema ne odgovaraju, neovisno radili s o skupljoj ili jeftinijoj verziji. 

Baš zbog toga me ova BB krema oduševila jer je gotovo jedina koja je u najsvjetlijoj nijansi da mi odgovara i zbilja sam više nego zadovoljna s njom i svakako je preporučujem svima vama posebice sada za ljetne dane jer ima i dosta veliki zaštitni faktor a to je čak 30.

Nijanse:

Fair

Light

Medium

MILILITRAŽA: 30ml.

CIJENA: 37,90 Kn


KATALOG

NARUČI!

Kristini i cijelom Oriflame timu puno hvala i na ovome proizvodu!

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti