ohmyblog

Napokon su stigli i moji Kylie Lip Kits :)

2016-11-20

Kao što te vidjeli u našemu 1. blogu o Kylie lip kits ruževima napomenula sam kako sam naručila s ebay-a nekoliko komada ali sam ipak shvatila kako ne mogu odoljeti još nekim nijansama poput Dirty peach i Exposed pa sam njih naknadno naručila. Danas su mi stigli svih 10 ruževa nakon mjesec dana čekanja. Ruževe sam platila ovisno o prodavačima između 3$ i 5$ ali također cijena mi se smanjila jer sam naručila više od 3 komada. Ukratko o nijansama koje imam:

1. Exposed- predivna nude nijansa ista kao i originalni Kylie lip kit.

2. Kristen-crvenkasto roza nijansa jagode, predivnog mirisa i ista nijansa kao i originalna. 

3. Dirty peach- meni omiljena nijansa iako više ide na rozo/narančastu nijansu dok je originalna nijansa dosta svjetlija. Ova nijansa mi je gotovo ista originalnoj K H L O $

4. True Brown K- tamno smeđa, ista originalnoj boji.

5. Posie K- tamno roza boja, tamnija malo od originala ali i dalje jedna od mojih omiljenih. 

6. Maliboo- rozo/ smeđa nijansa. Dosta je tamnija takođjer od originala i podsjeća na Moon Kylie lip kit.

7. Kourt K- tamno ljubičasta boja, ista kao i originalna. 

8. Dolce K- smeđa nijansa, svjetlija od True Brown K ali više ide na rozo/smeđu boju nego smeđe/ nude kao originalna.

9. Brown Sugar- predivna topla,svijetlo smeđa nijansa također moj favorit. Ista originalnoj.

10. Love Bite- umjesto smeđje ljubičaste nijanse ovaj ruž je skoro bordo crvene boje, najsličniji Ginger lip kitu. Jedini je ruž koji me razočarao. 

I to je ukratko to. Planiram još naručite nekoliko nijansi. Kada ih naručim odnosno kada mi stignu napraviti ću blog i o njima :)

Sve u svemu zadovoljna sam ruževima, naručito za tu cijenu. Dugotrajnu su i matiraju se odmah nakon 10ak sekundi tako da kada ih budete stavljale potrudite se da sto brže nanesete dovoljno ruža jer kada se nanosi više slojeva, pogotovo na ispucale usnice stvaraju se grudice i to izgleda svakako samo ne lijepo. Dobra stvar je što su zaista dugotrajni, ja ih stavim ujutro i bez ponovnog mazanja usana izdržim cijeli dan na faksu ali kad dođem kući odmah skidam ruževe jer imaju i negativnu stranu. Jakooo isušuju usnice, ne mogu se trljati o usnice i neki se dosta lijepe dok drugi opet se ne lijepe ni na samome početku. Dosta teško se skidaju naručito tamnije nijanse. Ali kad bih morala ocjeniti od 1 do 5 dala bi im ocjenu 4 jer mislim da su dobri ali i da imaju par negativnih strana: 1. jer same kopije nisu iste originalnim nijansama 2. jako se zamatiraju i gotovo skamene na usnicama. 3. neki su dosta ljepljivi. 4. Jakoo isušuju usnice. Ostalo je sve u redu i mogu reći da sam zadovoljna. Tako da svakako preporučujem da  ih naručite ako imate želju ali i upozoravam da nisu sve kopije iste, ali mislim da ne bi trebali imati nikakve nuspojave poput alergije i crvenila, ja nisam iako imam jako osjetljivu kožu. 

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti