ohmyblog

MOJI ESSENCE FAVORITI

2017-02-03

Drage dama u ovome blogu ću vam pisati o Essence kozmetici odnosno mojim favoritima. Nažalost neću vam slikati svoje proizvode jer sam bacila dosta amalaža pa nema svrhe da vam pokažem samo dio proizvoda. Kada vam budem predstavljala svoju Make-up kolekciju vidjeti ćete dosta Essence proizvoda. Za mene je Essence jedna od najboljih kozmetičkih marki ne samo zbog predivnih proizvoda nego i zbog njihovih niskih cijena. Svi proizvodi su jako kvalitetni i nikad mi se nije dogodilo ništa loše na koži od korištenja Essence proizvoda. Kao i svaka marka i Essence ima svoje mane ali to su sitnice koje su nezamjetne. Pa da započnemo ! 


Za početak možemo započeti s licem odnosno s puderima.

Ovo je bio jedan od mojih prvih pudera koje sam počela koristiti. Ne znam jeli ovo najsvjetlija nijansa jer ja imam jako blijedu put još sam i plaviša tako da uvijek uzimam najsvjetlije nijanse. Essence puderi su zbilja odlični i svaki koji sam do sada probala mi se jako svidio. 

Također uz ovaj prvi puder sam koristila i Stay all day 16h dugotrajni tekući puder koji gotovo da i nema razlike. Trenutno sad imam Essence All about matt u nijansi 05 matt vanilla. Također nema razlike od prošlih pudera. Ovaj puder mi je pri kraju tako da jedva čekam kupiti Essence novi puder koji je gotovo u bijeloj boji! 

Radi se o Camouflage 2u1 tekući puder & korektor savršenom puderu koji je kao što sam napisala gotovo bijele boje. Izrazito je svijetal i jedini je puder do sad koji pristaje mojoj koži. Za sada sam ga koristila samo 2 puta jer imam hrpu pudera koje sam ranije kupila pa čekam da njih potrošim haha. Ali definitivno je moj FAVORIT!

Cijena sva 3 pudera oko 30ak kuna. 

Što se tiče pudera u kamenu tu su standardni All about matt! Fixing kompaktni puder. Definitivno moj favorit od svih pudera u kamenu. Koristim ga svaki dan kako bi matirala lice te zaštitila svoje lice od prosijanja. Košta oko 25 kn.

Kada stavim bb kremu koja ima manju pokrivenost umjesto fiksera na lice nanesem puder u kamenu. Naravno najsvijetlije nijanse. Cijena mu je oko 23 kn

Uz sve to koristim i 2 korektora za prekrivanje nepravilnosti na licu, odlični korektori, mogu se koristiti i bez pudera. Kada se ne želim šminkati često stavim samo korektor, fiksiram lice i tjt. Cijena im je 17 kn.   

Također imam ovaj Essence ruž naziva Time for a toffee break .Odlična nijansa, nešto kao bordo crvenkasna. Nije toliko taman kao što izgleda.

Što se tiče Essence maskara, imam ih zbilja dosta. Evo neke od njih.

Odlična maskara I love extreme - volume maskara sa tankom četkicu, obožavam te tanje četkice kada ne želim jako naglasiti trepavice.

Također I love extreme - volume maskara ali ovog puta sa debljom četkicom kako bi se trepavice još više naglasile. Cijena im je oko 23 kune

Isto tako imam i 2 maskare naziva get BIG! lashes volume boost maskara. 

Nisam neka od djevojaka koja vidi velike razlike u maskarama tako da ih često mjenjam, ovisno kako mi se sviđa pakiranje hahah iako znam da maskara ne ovisi o tome. Bitno mi je da imam maskaru sa tanjom i debljom četkicom iako u svojoj kolekciji imam 10ak maskara različitih marki i četkica, od crne, plave do ljubičaste. ( Mama voli kupovati maskare zato ih i imam ;) ) Cijena im je oko 20 kn


Zatim imam definitivno moja omiljena paleta. Inače obožavam ove tople roze, nude nijanse. Odlična pigmentacija. Sadrži i matt i metalic nijanse. Mat su : ova 2. nude nijansa, srednje ljubičasta i ova zadnja smeđa. Cijena je oko 35 kuna

Ove zadnje 4 boje su jakoo pigmentirane , tako da ih pomalo stavljajte.


Za obrve koristim samo ove 2 stvari: Olovka za oči nijanse blonde, odlična olovka,lako se nanosi, lako se šilji, ne puce, dugotrajna je , ne briše, svakako svima cijena oko 13 kn preporučujem uz nju koristim i Stylist set za oblikovanje obrva u nijansi natural blonde style, uz to kao što vidite dobijete malu četkicu ali i kao nekoliko primjera kako možete iscrtati obrve, nešto kaao okviri za obrve, ja ne koristim ali nekome možda posluži. Svijetliju nijansu stavljam na početak obrva a tamniju samo kako bi ih produžila stavljam na vrhove. Košta 20ak kuna.

Što se tiče lakova za nokte koristim ova 2: crni lak naziva Black is black i bordo crvenu naziva Do you speak love? Super lakovi, cijena im je oko 12 kn.

I za kraj aceton za skidanje laka naziva Quick & easy spužvica  i odstranjivač laka za nokte. Odličan proizvod, jako brzo skine lak, doslovno u nekoliko sekundi, jedini problem što se ta spužvica za neko vrijeme uništi i možete je baciti. Ali definitivno preporučujem za brzo skidanje laka. Cijena je oko 25 kn

Sve ove proizvode ili većinu njih sam kupila u Bipi, Kozmu i DM-u.

I to je to što se tiče moje Essence kolekcije, nadam se da ćete i vi isprobati nešto od ovoga ili ako već jeste možete i vi prokomentirati i reći nam svoj dojam.

Ostavljamo vam ovdje link Essence službene stranice kako bi detaljnije mogli pogledati njihov asortiman, koji je prepun odličnih proizvoda i prihvatljivih cijena.



* Essence proizvodi nisu testirani na životinjama!

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti