ohmyblog

Essenza EGG LIP BALM RASPBERRY

2017-05-26

Prije samog početka pisanje recenzije bih se htjela zahvaliti cijeloj Essenza ekipi a posebno našem suradniku Tomislavu koji je od samog početka bloga uz nas i redovito nam šalje Essenza proizvode s kojima smo mi i više nego zadovoljni.

Današnji blog je posvećen novom proizvodu koji se od nedavno nalazi u Essenza kolekciji a radi se  o Egg lip balmovima ili kako bi mi rekli labelima za usne. Radi se o 3 vrste egg lip balmova a to su:

1. Egg lip balm raspberry (malina)

2. Egg lip balm strawberry (jagoda)

3. Egg lip balm green apple (zelena jabuka)

Mi smo od Essenze dobili  Egg lip balm raspberry (malina) o kojem ću vam danas i pisati.

Essenza egg lip balm malina proizvod je za njegu i zaštitu usana. Formuliran je na bazi prirodnih voskova i biljnih ulja sa dodatkom prirodne arome maline. Sadrži shea maslac i jojoba ulje. Bogato hidratizira usne, te ostavlja nježan sjaj i zavodljiiv voćni miris.Štiti osjetljivu kožu usana od vanjskih utjecaja, čini ih mekim i spremnim za poljupce.

Prvo što vam mogu reći da mi se jako sviđa gramaža, za razliku od prošlih lip balmova ovaj ima 7 grama i kao što vidite na slikama ispod radi se o dosta proizvoda unutar same plastične kutijice.  Također bitna stvar, kad smo već kod samog pakiranja je ta da je kutijica dosta čvrsta i da koliko god vam puta padne neće se polomiti i proizvod se neće raspasti. O dizajnu da ne govorim jer je predivan vrlo pigmentirane kutijice su zbilja savršene. 

I sada malo o samom proizvodu 1. što sam primjetila je predivan miris maline, što se tiče lip balmova nisam ljubitelj onih koji imaju jak miris i okus i baš mi se zato ovaj svidio jer je i miris i okus vrlo umjeren što je meni bilo iznimno bitno. Također jedan od razloga zašto volim lip balmove koji se ne osjete previše je taj što prije nanošenja matt ruževa uvijek stavljam lip balm kako mi se usne ne bi isušile tako da vima mogu preporučiti Essenza lip balm koji je odličan i za to jer bez njega bi mi usnice nakon matt ruževa bile suhe i ispucale.

I za kraj ono što meni a i vama vrlo važno kada čitate recenzije proizvoda je cijena koje je i u ovom slučaju odlična. Cijena EGG LIP BALMOVA (malina,jagoda i zelena jabuka) iznosi 39,00kn što je vrlo malo s usporedbom ostalih egg lip balmova.

Želite li ih i vi naručiti? Kliknite na gumb ispod! :)

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti